Selasa, 20 Agustus 2013

Kanggo Sing Durung Ngerti PHP


Wes podo ngerti durung PHP kuwi opo?
PHP? Yah.. Iku sing biasa di sebutno arek2 remaja, nak ndekne lagi lara ati marang pacare utawa marang pujaane sing ora bisa nepati janji.Contohe iki : “PHP ya... makasih ya.. :') *emot terharu utawa kaya ngene : “Janc#k! Aku di PHP :@ ” Padahal, sak-benere PHP kuwi mung gara2 kene dewe. (Lha kok iso?) Kuwi mung gara2 kita ke-GR-an lan ke-PD-an. (Gak percoyo?) Chek it Out !!

PHP biasane muncul jika wong sing di senengi mung nganggep kene kanca utawa sahabat tok. Padalah tiap hari sms-an wae, ora tau gang, kawit isuk nganti bengi sampek jempole aboh kaya bar di entup tawon. Bar iku nangis merga ora biso sms maneh, angger mbales sms sak pencetan/dudulan katut 2 huruf mergo jempole aboh kakean sms-an *syukur!!

Ke-PD-an utawa Ke-GR-an, kuwi sing nyebabno PHP kuwi akeh ning donya. Sifat ke-PD-an lan ke-GR-an iki luwih akeh dimiliki cowok tinimbang cewek. Contohe tweet kaya ngene (Cewek : “Gak tau kenapa aku udah mulai suka ama kamu :)” | (Cowok : dalam hati “Yes..! Akhirnya kamu bisa suka sama aku :)” Duh.. Padahal si cewek iki, nge-tweet ora kanggo kowe tapi kanggo cah lanang liya -___- *nyesek

Sing maca iki mesti langsung kepikiran nak sak benere, kowe ora di- PHP tapi kowe sing ke-GR-an *nyesek2 . Nah mulakno nak kowe ana perasaan karo kancamu, ojo dipendem (padahal aku yo tak pendem *nyesek3 ). Tapi nag kowe wes pacaran yo ojo nduwe niatan elek. Apa meneh niatan maksiat *astangfirullah.

Wes tuk kene wae.. pe nggarap Tugas. Nuwun :*

8 komentar

wah, tugase yo di PHP lho, awas :D

istilah PHP memang lagi booming saat ini :)

Orak mas bro, tugase wes rampung.... :)

bukan org jawa sy bro., :)

saya gk ngerti b.jawa nyimak aja deh..

comebackk!

xixixix tak kiro pengertian ne PHP , ladalah malah kuwi :D

Pember Harapan Palsu. ^_^